Monday, March 30, 2009

"no title"

  • Selamat bersua kembali...

sedikit sahaja yang ingin di kongsikan...

alhamdulilah...misi terlaksana dengan jayanya..."EXTREMELY EXCELLENT!!!"(Miss Aldila cakap). Nilah barisan pelakon sketch Muslim Thinkers & Fucault (cube cari mane aku?)


aku berjaya menyempurnakan misi sebagai seorang pelakon..haha.. dan habuannya...
10 markah berjaya di kumpul untuk carried mark aku (full mark tu), alhamdulilah..
Bakal menyusul lepas ni peperiksaan akhir semester...Rasa sedih jek nak abiskan kelas semester ni. Rasanya semester nilah semester yang aku rasa dekat sangat dengan lecturer-lecturer aku, sedih nak tinggalkan kenangan dalam kelas. Terima kasih atas tunjuk ajar yang di berikan.Ucapan ni aku tujukan buat lecturer- lecturer yang mengajarku semester ni... u guys are superb!!! special thanks to my beloved lecturer~

~ Miss Aldila (u are the best!)

~Dr Abdul Rahman Tang Abdullah(critical thinker-nak tau critical ke tak, try amik subjek dgn die, buat sahabat2 yang berjemaah tu, tahan2kan lah telinga bile di kelas die yea)
~Dr Salih Tingari ( Ustaz arab yg sangat ke 'ayah-ayah an")

~Mdm Siti Zainab ( commeel sangat!sesape yang nak blajar detail tentang admin ni, aku suggest better amik subjek dengan die, memang die Ahlinya)

~Mdm Suraya (lecturer stat ni, part timer,time kasih sangat2 kat die yang banyak tunjuk ajar aku yang tak faham2 subjek stat ni) & last but not least...
~Mdm Zabedah (lect MGT, sporting sangat!enjoy blajar dengan die)



secara keseluruhannya, aku rasa beruntung sangat dapat lecturer-lecturer macam ni tapi...
oleh kerana ke"best an" dorang tu la aku kene bekerja keras untuk dapat markah yang elok sebabnya mereka ni sangatlah strict,huhu..nak dapat 0.5 pun payah tau...akhirnya, aku berdoa agar mereka sentiasa sihat dan terus di beri kekuatan untuk meneruskan tanggungjawab mereka sebagai seorang insan, hamba &khalifah di bumi Allah ini...amin..




selamat mAJU jaya juga aku ucapkan wat sahabat2 semua...semoga dipermudahkan olehNya..maaf dipinta seandainya ada silap dan salah..halalkan segalanya..
buat ibu dan abah, doakan balqis dipermudahkan untuk jawab soalan exam yea...maaf dah lama xbalik jb, lepas final exam ni balqis balik k.
Rindu sangat kat semua...



Akhirnya....SELAMAT BERJUANG!!!

No comments: